- מרכיבים
- – כותרת דרמטית ויוצרת עניין
- – פסקת מבוא קצרה המסבירה מה הבעיה
- – הסבר קצר (בד"כ בנקודות) למה הנושא רע לנו (לתושבים, לקהל היעד)
- – דרישות, חלופות – מה אנחנו רוצים שיקרה וממי?
- – סיכום בהנעה לפעולה – מהו הדבר הקטן שמקבל הפלייר יכול לעשות כרגע (להכנס לאתר, ל FACEBOOK , לסרוק QR שמוביל לעצומה, וכו')
למה כדאי להכין פלאייר הסבר על המאבק?
- – העלאת המודעות לנושא אותו אנו מפרסמים.
- – הגברת פעילות – הבאת אנשים לפעילויות ספציפיות, יצירת מעורבות פעילה.
- – חיזוק ושיפור תדמית מגמה ירוקה.
- – העצמת הקמפיין.
איך מפרסמים?
חשוב: ישנה אמרה סינית עתיקה שאומרת :"הדרך היא החשובה ביותר, אך בסופו של דבר, נזכור את ההתחלה והסוף". מה זה אומר לגבינו? שבתחתית כל שלט ,פוסטר ויתר חומרי הפירסום – נכתוב תמיד את שמנו "מגמה ירוקה", ובחשיבות יורדת אתר אינטרנט (www.green.org.il) והשם שלנו בפייסבוק "מגמה ירוקה- green course" ולסיום מס' טלפון של איש קשר רלוונטי, מומלץ להוסיף גם קוד QR אותו ניתן לסרוק עם הסמארטפון.
אז איך נוציא פלאייר בפועל?
- לידיעתכם! התא הארצי יכול לדאוג לכל הפקת החומרים בפועל (הבאתם לדפוס), מרגע שנשלחים אלינו קבצים עם הגרפיקה/מלל הדרושים.
- שלבי עבודה:
- – את קבצי הגרפיקה/ מלל יש להעביר בפורמט של Word בדואר אלקטרוני. אם יש תמונות הן צריכות להיות בפורמט JPG סגור.
- – הקמפיינר/ית הארצי/ת עובר/ת על הפלאיירים- מוודה שהמסר ברור, המלל מותאם לאמצעי הפרסום, שיש לוגו, איש קשר וכדומה (יומיים עבודה).
- – העברה לגרפיקאי/ת (שבעה ימי עבודה)- באחריות הקמפיינר/ית הארצי/ת או מנהל/ת תפעול
- – העברה לדפוס (שבעה ימי עבודה)- באחריות מנהל תפעול.
- – לקיחת חומר הפרסום מהמשרד.
- # סה"כ שבועיים עבודה.
נקודות חשובות:
- – בעת מקרים דחופים ניתן להפיק את חומר הפרסום במהירות גדולה יותר (לדוגמא: פתאום מגלים שמחרתיים יש כנס תעשיינים וחשוב מאוד לחלק שם פלייר מסוגנן, אז ניתן להוציא פלייר דרך התא הארצי, אבל רק במקרים דחופים!!!).
- – כמובן שניתן לעצב ולהדפיס את הפליירים עצמאית בתא, במכונת צילום בקמפוס. אך בכל מקרה יש להעבירם דרך הקמפיינר/ית הארצי/ת.
- – חשוב לדעת שככל שישנם יותר צבעים בחומר הפרסום כך עלות הפלייר גבוהה יותר, לכן חומרי פרסום רבים הינם בעלי 2 צבעים.