מיצג הוא דרך ייחודית, יצירתית, מקורית ומעניינת להביע מסר, באופן שיצטלם טוב וימשוך תשומת לב מחד, ומאידך- יעביר בצורה ברורה ופשוטה את המסר שלנו.
סוגי מיצגים
- מיצג אינטראקטיבי- בו עוברי האורח מתבקשים לעשות פעולה כלשהי, וע"י כך המסר מגיע אליהם. הפעולה צריכה להיות חזקה ויזואלית.
- מיצג חזותי עומד- בד"כ יהיה אידיאלי עבור צילומי העיתונות. לזכור להתחשב בשלב התכנון במיקום שבו נעמוד עם המיצג (ברחוב סואן, בכניסה לעירייה, בתוך מבנה, לפני ארובות) ובחוזק שלו בנוף.
- מיצג תיאטרלי– בו אחד, שניים, שלושה או יותר פעילים- עושים הצגה כלשהי, לפי תסריט מוכן מראש (אם מאלתרים כך זה נשמע)
- מיצג מזל"ט– מיצג קבוע, ללא אנשים שיעמדו לידו, שיכול לעמוד בזכות עצמו ויבלוט בשטח, אך עם זאת לא יפריע לעוברי האורח. (אפשר להציב מצלמת וידאו ולצלם את תגובות האנשים כלפי המיצג, ואח"כ להפיץ את זה ברשתות השונות)
תכונות של מיצג- "חמשת כללי הזהב"
- – בולט, מעניין
- – פשוט להבנה
- – מספר לנו מי אחראי למצב (שר/ראש העיר/תאגיד חזק וכדומה)
- – מושקע (לא "חאפ-לאפ")
- – שלט גדול מעל המיצג, קצר וקולע, שקשור באופן ישיר למיצג.
איך המיצג יכול לעזור לנו לגייס פעילים?
- – מיצג מגניב בקמפוס, לצד הדוכן, יגרום לאנשים לעצור ולשאול- "מה לעזאזל אתם עושים? אפשר גם?"
- – גיוס פעילים שיתפעלו את המיצג- יחזק את מחויבותם לתא ולקמפיין.
- – סטודנטים שישתתפו באופן אקטיבי במיצג (יתבקשו לעשות משהו)- יקלטו את המסר מהר ואז אפשר יהיה לבקש מהם לחתום על עצומה/לבוא להפגנה/לשלוח מכתב לח"כ ועוד.
- – נבדלות ובולטות בקמפוס- לעומת שאר הארגונים שכולם רוצים את תשומת ליבם של הסטודנטים.