בדרך כלל, נושא בוער ואמיתי ימצא אתכם, ולא תצטרכו לחפש רחוק מידי. סביר יותר להניח שתמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו לבחור ולהתמקד בנושא או שניים מבין כמה. ההתמקדות והסינון מומלצים, כי הזמן, כוח האדם והתקציבים שלנו מוגבלים בדרך כלל מכדי להתקדם בהרבה נושאים במקביל.
כללי ברזל לבחירת נושא לקמפיין
- – הנושא חשוב כלומר: הישגים בו יגרמו שינוי משמעותי (על אנשים רבים / לזמן ארוך וכו'), אקטואלי
- – מעניין פעילים/ות- הם מתחברים אליו ומאמינים בחשיבות שלו.
- – מתאים להשקפת הארגון
- – בעל סיכויי הצלחה.