הפצה בניו מדיה – בהקדם המיידי להעלות תמונות מהפעילות ולדאוג שישותפו בדפים של מגמה ירוקה ודפים של שותפים. לפעמים ההישג הגדול של הפעילות יהיה התגובה של מישהו שנחשף אליה בדיעבד – פעיל מחויב, כתב או אפילו ח"כ שראה וגילה עניין וכמובן זו עוד דרך להפיץ את המסר.
לסכם את הפעילות במייל יחד עם סקירה של הסיקור התקשורתי והישגי הפעילות – לפעילים, לתפוצת המייל, באופן חופשי ברשת – להגדיל את החשיפה לפעילות ולמסר ולהראות לעצמנו את ההצלחות.
את פרטי הקשר שאספתם – להעביר באופן מיידי לרכז קהילה תומכת בתא ארצי, כדי שהיה לחותמים זיכרון טרי על המפגש איתכם כשהוא יתקשר.
תיעוד ואירכוב – להעלות את הצילומים מהפעילות, הכתבות, את החומרים שהודפסו וכו' לתיקיית גוגל דרייב של הקמפיין – עבור הדורות הבאים ולשימושינו בפעולות הבאות.