לחצן תרומה לסביבהלחצן הרשמה לפעילות
מגמה ירוקה מובילים אקטיביזם סביבתי
  • מי אנחנו
    • חזון הארגון
    • דוחות כספיים
    • תקנון ותנאי שימוש באתר מגמה ירוקה
  • תוכניות המנהיגות
    • התכנית להכשרת מארגנים קהילתיים
    • תכנית המתמחים
    • בית הספר לאקטיביזם
    • הקרן למנהיגות סביבתית
  • הצלחות והישגים
  • תרומות
  • יצירת קשר
  • בית
  • יצירת קשר
  • חזון
  • החברים והחברות של מגמה ירוקה
  • ביה"ס לאקטיביזם
  • Lead
  • תרומות
  • אין לך מושג ירוק? ריכוז שאלות ותשובות בנושא משבר האקלים
  • מגמה ירוקה
  • המאבקים שלנו
  • הצילו את עתיד מפרץ חיפה
  • הרשמה לשבוע האקלים
  • בדיקת פרוגרס בר
  • טיוטה אוטומטית
שטיפת מוח בחסות תנובה? לא בבית ספרנו!
שטיפת מוח בחסות תנובה? לא בבית ספרנו!
אל: שר החינוך, נפתלי בנט
בכל שנה יותר מ-60,000 תלמידים מגיעים אל מרכזי המבקרים של תנובה במסווה של סיורים "חינוכיים" ונחשפים לפרסום מסחרי מאסיבי של החברה. כל זאת תחת חסותם של בתי הספר ומשרד החינוך ובניגוד לחוק. במסגרת הסיור הילדים נחשפים למסרים שמוצגים בפניהם כעובדות, בעוד שבמציאות אנחנו עדים לתמונה אחרת לגמרי באשר לנזקי החלב במובן האקולוגי, פגיעה בבע"ח במשקים, ופגיעה בבריאות.
בואו נגן על הילדים של כולנו מפרסומים מסחריים, חתמו על העצומה כדי לדרוש משר החינוך, נפתלי בנט לאכוף את חוזר המנכ"ל ולעצור את הגישה של מרכז המבקרים של תנובה לילדים במערכת החינוך.​
אימייל קיים
רק רגע..
* אימייל קיים במערכת
תודה רבה!
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
  • Click to email this to a friend (Opens in new window)
אנו צריכים 1000 חתימות. עד עכשיו חתמו 349 על העצומה.
349
מספר חתימות: 349
מה הבעיה?

השנים הרבות שמעביר ילד ישראלי ממוצע במערכת החינוך מטרתן לפתח, ללמד ולהעשיר את עולמו, ובוודאי שלא לחשוף אותו לפרסומות או להשפיע עליו לקניית מוצר זה או אחר. לנרו של עקרון זה נקבע בחוזר מנכ"ל ביום 17.08.17: "חל איסור מוחלט לבקר במרכז מבקרים, במפעל ובמקום פעילות שמתקיימת בהם פעילות המשלבת פרסומת מסחרית גלויה או סמויה".

על אף זאת, יותר מ-60,000 תלמידים הגיעו בשנה האחרונה לסיור במרכזי המבקרים של תנובה ונחשפו לפרסום המסחרי שבהם. חשיפת התלמידים לפרסומות של תנובה בסביבה הלימודית אינה מעודדת חשיבה ביקורתית כלפי המוצרים המוצגים להם.

בעוד שבריאותם של המוצרים עתירי הכולסטרול וההשלכות האקולוגיות של תעשיית ייצור החלב שנויות במחלוקת, חברת תנובה מציגה אותם באור חיובי בפרסומות שעוברות לתלמידים, והם מקבלים את המסרים כעובדות.

 

אנו קוראים

אנו קוראים למשרד החינוך ושר החינוך נפתלי בנט, לאכוף את חוזר המנכ"ל ולהגן על הילדים מחשיפתם לתוכן פרסומי ושיווקי במסגרת חינוכית שאמורה לשמור אותם מאלה.

 

אנו קוראים למורים ולמנהלי בתי הספר לפנות לאלטרנטיבות הרבות ולקיים סיורים במוזיאונים, במבנים היסטוריים, באתרים הארכאולוגיים הקיימים בערים, ולחשוף את התלמידים לשפע של מסרים חינוכיים ומעוררי מחשבה!

 

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
  • Click to email this to a friend (Opens in new window)
חתמו על העצומה ושתפו ברשתות החברתיות ובמייל
  • ביה"ס לאקטיביזם
  • התכנית למארגנים קהילתיים
  • תכנית המתמחים
  • תמיכה במגמה ירוקה
  • Back to Top
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.