נער.ה מודאג.ת? הגעת למקום הנכון. הצטרפו אלינו!

מחאת הנוער למען האקלים

מחאת הנוער למען האקלים

מחאת הנוער למען האקלים, שפועלת באופן עצמאי ובליווי, סיוע ותמיכה מלאה שלנו, היא הסניף הישראלי של מחאת ימי שישי למען העתיד (Fridays For Future). מחאת הנוער למען האקלים צוברת תאוצה ברחבי העולם, ומובלת על ידי תלמידים ותלמידות. בני ובנות נוער בכל העולם, המוחים על אי ההתמודדות של הממשלות ונבחרי הציבור עם משבר האקלים שמאיים על עתיד האנושות, במטרה להניע אותם לשינוי גישה ונקיטת הפעולות ההכרחיות להתמודדות מולו.

את מחאת הנוער בארץ הקימה ענבל וסלי בשנת 2019, בהיותה תלמידת תיכון ופעילה במגמה ירוקה. לאחר שראתה שאין כמעט בני נוער פעילי אקלים, ענבל הבינה שיש צורך במרחב אקטיביסטי של בני נוער בלבד, כזה שיאפשר להם להצטרף ולפעול.

הפעילים.ות פועלים.ות לשינוי העתיד שלהם.ן מתוך ההבנה שהדור שלהם הוא זה שיישא בנזקים שהדורות הקודמים להם.ן יצרו. נזקים אשר יפגעו בחייהם.ן באופן בלתי הפיך וימנע מהם.ן כל סיכוי לעתיד יציב ובטוח.

מחאת הנוער למען האקלים מלווה ע״י מארגנים.ות קהילתיים.ות של מגמה ירוקה מאז הקמתה, וכארגון אנו מייעצים.ות, מסייעים.ות ומעניקים.ות לבני.ות הנוער כלים לפעולה אפקטיבית. המחאה מקבלת אליה כל בן או בת נוער באשר הם.ן, ללא הבחנה על פי דת, לאום, מין, מוצא, מיקום גיאוגרפי, או דעה פוליטית.

תכניסו אותי לעניינים!

את.ה יוצא.ת? נורא חם בחוץ!
תשאיר.י פרטים
ונשמור אותך בעניינים.