כאן מצטרפיםות אלינו

אנרגיות מתחדשות

תא אקלים תל אביב

תא אקלים תל אביב הוא תא קהילתי שפועל כבר מעל שמונה שנים. לאורך השנים עסקו חברי התא במאבקים וקמפיינים שונים כנגד תוכניות הפקת וייצוא דלקים מזהמים בישראל. ביניהם, המאבק בצינור האיסטמד, הפגנות בכנסי גרינווש וסדרת הרצאות על אנרגיות מתחדשות.

מדעני.ות האקלים מוכיחים.ות כי בלימת משבר האקלים תתאפשר אך ורק על ידי מעבר למקורות אנרגיה מתחדשים. למרות החלטת הממשלה שבה הכירה ממשלת ישראל בחשיבות לעבור לאנרגיות מתחדשות, אחוז האנרגיות המתחדשות אשר מפיקה מדינת ישראל, עומד על פחות מ-10% מסך כל מקורות האנרגיה.

מתוך הבנת הדחיפות והצורך בהגברת קצב ההתקדמות לעבר עמידה ביעדי האנרגיות המתחדשות – הקמפיין הנוכחי שלנו עוסק בחיוב הקמת פאנלים סולאריים על כל מבנה חדש בישראל.

מעבר להפחתת הזיהום, המעבר לאנרגיה מתחדשת גם כדאי כלכלית, מכיוון שהסתמכות על דלקי מאובנים יקרה יותר ממעבר לאנרגיות מתחדשות. תהליך אחראי ומבוקר של מעבר לאנרגיה מתחדשת יוביל לצמצום פערים חברתיים ולצמיחה כלכלית נרחבת. מעבר לכך, הוא גם יוזיל את חשבונות החשמל שלנו, דבר שיסייע למאבק ביוקר המחייה.

המעבר לאנרגיה מתחדשת אינו רק אינטרס חילוני. הפקת חשמל בתחנת כוח, דורש תפעול שלו גם בשבת – דבר שחלקים באוכלוסייה החרדית נמנעים ממנו מחשש לחילול שבת. כתוצאה מכך, רבים.ות משתמשים.ות בגנרטורים אשר מרעישים, מזהמים ואף מסוכנים. בניגוד להפקת החשמל כיום, פאנלים סולאריים לא דורשים תפעול אנושי שוטף ולכן הם יכולים לספק חשמל כשר.

קידום פאנלים סולאריים על גגות ישראל, זה מהלך שיהיה טוב לכולנו, מכל הבחינות

ג׳רד אברהמס

מארגן התא

053-836-6688

תכניסו אותי לעניינים!

את.ה יוצא.ת? נורא חם בחוץ!
תשאיר.י פרטים
ונשמור אותך בעניינים.